Reakcja (nieświadoma) na naszą konkluzję związaną z usługami oferowanymi przez Telekomunikację Polską, przyszła szybciej niż się tego spodziewaliśmy.

W niedawnej notce napisaliśmy o tym, że korzystanie z telefonu stacjonarnego w przypadku wielu klientów uzasadnione jest koniecznością posiadania minimalnego abonamentu przy wyborze usługi internetowej (aby zwolnić się z obowiązku płacenia z utrzymanie łącza).

Zmiany cen – kosmetyczne

Co jest najistotniejsze i za co możemy pochwalić naszego rodzimego giganta telekomunikacyjnego, wprowadzane zmiany są na korzyść klienta. Abonenci TP otrzymali bowiem informacje, w których firma zaznacza, iż zmniejszona zostanie opłata za utrzymanie łącza z obecnej ceny 36,6 na 29 zł. Zmiana przypomina bardziej kosmetykę, ponieważ niecałe 9 zł różnicy, na pewno nie przyciągnie rzeszy nowych klientów, ale będzie dużo ładniej prezentowała się w regulaminie.

Klienci nie muszą się również obawiać kar za uszkodzenia urządzeń TP – Livebox oraz Babybox.

Ulepszanie usług

Telekomunikacja Polska postanowiła również zadbać o to by jej abonenci, korzystający z usługi „bezpieczny dostęp” byli chronieni skuteczniej, dlatego zmienili numery portów służących do wysyłania poczty email. Oznacza to, że klienci będą musieli zmienić ustawienia w swoich programach pocztowych typu Outlook, Thunderbird.
Jak podaje serwis media2.pl klienci, którzy są niezadowoleni z dokonanych zmian mogą zrezygnować z usług TP. Taką możliwość daje zmiana warunków umowy w trakcie jej trwania. Dla wielu klientów może to być szansa na przedwczesne zakończenie jej i wybór innej oferty u konkurentów. Sprawdź w Płacę Mniej innych dostawców i sam zdecyduj.