Walka o klientów jest tak zacięta, że Netia oraz TP, muszą wykazywać się ciągłym zaangażowaniem i elastycznością, tak by dostosować ofertę do potrzeb klientów. Według Płacę Mniej, najrozsądniejszym rozwiązaniem byłaby obniżka cen usług, niestety władze Netii i TP nie są do końca takiego samego zdania.

Netia wspiera graczy

Netia postanowiła zostać sponsorem zawodów WCG (World Cyber Games). Jest to gratka dla miłośników gier komputerowych oraz konsolowych. Już 19 – 20 września 2009 odbędzie się finał tych zmagań w warszawskim centrum handlowym – Blue City.

Z tej okazji Netia postanowiła przygotować specjalną ofertę dla graczy, w skład której wchodzą szybki Internet do 8 Mb/s w cenie już od 79 zł oraz gadżety z WCG, w postaci koszulki oraz silikonowej klawiatury.

TP i Orange podbijają telewizję

Telekomunikacja Polska oraz Orange, będą starać się rozszerzyć swoją działalnść na kolejne usługi, wykraczające daleko poza pierwotny zakres działań TP. Pod marką Orange powstanie już niedługo cyfrowa, satelitarna platforma telewizyjna, która ma się stać konkurencją dla Cyfrowego Polsatu, Cyfry + oraz N. Póki co w ramach Neostrady klienci TP mogą skorzystać z oferty telewizji internetowej.

Już niedługo wśród graczy na rynku telewizji cyfrowej pojawi się również Telewizja Polska, która również zapowiedziała taką formę działalności.

Internet to podstawa

Z punktu widzenia klienta większa konkurencja może spowodować obniżenie cen i podniesienie jakości dostarczanych usług. Jednak wielu klientów TP, przyznaje, iż dla nich najważniejsze jest, aby firma skupiała się na usługach telekomunikacyjnych, a wśród nich min. dostępu do Internetu.