Podczas wyboru ubezpieczenia komunikacyjnego, majątkowego lub innych rodzajów, zazwyczaj kierujemy się nie tylko ceną usługi, ale również wiarygodnością firmy. Opinie znajomych, rodziny, informacje prasowe, radiowe, telewizyjne czy też wypowiedzi internautów pozwalają nam, dowiedzieć się, czy firma jest godna zaufania, czy nie.

PZU – wzbudza zaufanie

Jak podają ostatnie wyniki raportu „Marka ubezpieczeniowa”, wśród firm ubezpieczeniowych, największym zaufaniem cieszy firma PZU. Podczas przeprowadzania badań ponad 40 procent ankietowanych stwierdziło, że poleciłoby tego ubezpieczyciela. Jest to fantastyczny wynik szczególnie zwracając uwagę, że badanie zostało przeprowadzone w maju, przed rozpoczęciem kampanii reklamowej PZU, dotyczącej obowiązkowych ubezpieczeń OC – dla posiadaczy pojazdów mechanicznych.
Źródło: www.pzu.pl

Największe zaufanie firma wzbudza, gdy profesjonalnie i rzetelnie wykonuje sprzedawane nam usługi. Z drugiej strony budowa pozytywnego wizerunku firmy oraz zdobywanie klientów wymaga od ubezpieczycieli dużych nakładów finansowych: sponsoring, działalność/dofinansowanie działalności charytatywnej no i oczywiście reklamy.

Zmiana wizerunku Link 4

Link 4 jest firmą, która prowadziła agresywną kampanię radiowo-telewizyjną, podczas której największych nacisk kładła na informowanie klientów, o tym, że agenci ubezpieczeniowi otrzymują prowizję, przez co cena ubezpieczenia u pośrednika jest znacznie większa od tej oferowanej w systemie direct. Najwyraźniej taka forma reklamy nie przypadła do gustu klientów, ponieważ obecna kampania reklamowa Link 4 z hasłem „Więcej za mniej” stara się narysować znacznie łagodniejszy i przyjemniejszy obraz firmy.

Porównanie ofert w Płacę Mniej

W Płacę Mniej możesz zarówno porównać ceny jak i opinie na temat ubezpieczycieli. U nas możesz obliczyć składkę ubezpieczeniową, oraz sprawdzić jaką ocenę nasi poprzedni użytkownicy wystawili poszczególnym ubezpieczycielom.