Sytuacja na rynku bankowym powoli się stabilizuje, taki wniosek można wysnuć na podstawie ożywienia banków w dziedzinie promocji swoich kredytów hipotecznych. W tym tygodniu do grona firm, które będą chciały zachęcać klientów do skorzystania z długoterminowych zobowiązań na zakup nieruchomości dołączył PKO BP.

Kredyt na 100%

W ramach kampanii reklamowej PKO BP korzysta z hasła „Na 100% procent najpopularniejszy w Polsce”, które odnosi się do dwóch rzeczy:

  1. wg Związku Banków Polskich w okresie od stycznia do sierpnia, wśród klientów detalicznych, którzy zdecydowali się na kredyt hipoteczny w PLN, faktycznie największym powodzeniem cieszyła się ofert PKO BP,
  2. do 100% wartości finansowanej nieruchomości dzięki kredytowi w złotówkach.

Co wyróżnia tę ofertę z pośród innych – na pewno fakt, że jest to PKO BP, ponieważ jak się okazuje Polacy nadal przywiązują dużą wagę do tradycji i bezpieczeństwa jeśli chodzi o sprawy finansowe. Kilka cech charakterystycznych dla oferty WŁASNY KĄT hipoteczny to:

  • Możliwość zaciągnięcia kredytu w 5 różnych walutach (PLN, EUR, CHF, GBP, USD),
  • „Wakacje kredytowe” – czyli możliwość zawieszenia spłaty kredytu na jeden miesiąc, każdego roku,
  • Okres kredytowania nawet do 40 lat,
  • Prowizja 0% przy zakupie odpowiedniego ubezpieczenia.

Inne oferty

Oczywiście PKO BP jest tylko jednym z banków, które rozpoczęły pokryzysową ofensywę marketingową dla kredytów mieszkaniowych. W telewizji już do jakiegoś czasu możemy zobaczyć spoty zachęcające do zaciągnięcia kredytu min. w

  • Millenium,
  • Polbanku. Zanim zdecydujesz się na kredyt hipoteczny, porównaj oferty dzięki Płacę Mniej.