PZU jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce, która posiada znaczny udział w rynku i ogromną liczbę klientów. Jednakże, w ciągu kilku ostatnich lat w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych PZU zyskało nowych konkurentów w postaci ubezpieczycieli direct: Liberty Direct, Link4 oraz Generali Direct, Benefia itp.

Nowi gracze zazwyczaj stosują politykę ekspansywną, prowadząc kosztowne kampanie reklamowe – kusząc klientów kolejnymi promocjami oraz obniżkami cen.

Odpowiedź PZU

PZU ruszyło niedawno z kampanią promującą zniżki „Lepsza cena”, w której wykorzystuje bardzo nietypowe środki przekazu jakimi transparenty wywieszone w oknach oraz na balkonach prywatnych mieszkań. Widniejące na nich napisy, są przeprosinami, za odradzanie rodzinie, znajomym i innym osobom kupna OC w PZU. W telewizji również możemy spotkać spoty reklamowe PZU, których tematyka jest podobna

„Lepsz cena” w PZU

Wspomniane wyżej zniżki „Lepsza cena” obejmują zarówno ubezpieczenia OC jak i AC. Szczególnie dobrą wiadomością dla posiadaczy ubezpieczenia OC w PZU jest fakt, że towarzystwo przygotowało dla nich:

  • nowe lepsze ceny obecnego ubezpieczenia (nawet 25% niższe stawki),
  • zniżkę do 20% na ubezpieczenie OC drugiego samochodu w PZU,
  • przeniesienie stawek z OC na AC.

Źródło: www.pzu.pl

Chcesz porównać ceny ubezpieczeń samochodowych w jednym miejscu – Płacę Mniej. Tylko u nas błyskawicznie policzysz stawki OC, AC, NNW, Assistance oraz OP.