Abonenci Telekomunikacji Polskiej mogli być niezadowoleni ze swojego dostawcy internetu w ubiegły weekend. Bardzo duży procent posiadaczy Neostrady został pozbawiony dostępu do sieci z powodu niekorzystnych zjawisk przyrody, które uszkodziły sprzęt TP. Problemy pojawiały się również podczas zgłaszania awarii.

Ustabilizowanie problemy

Nadal dzwoniąc na infolinię techniczną TP otrzymujemy wiadomość o niedogodnościach związanych z niedawnymi uszkodzeniami, aczkolwiek zgłoszenia realizowane są w czasie nie dłuższym niż 48 godzin.

Telekomunikacja, jako największy dostawca Internetu w Polsce musi zrealizować bardzo dużą ilość napraw, co może stanowić duże wyzwanie dla zespołu technicznego. Tak nietypowe awarie, spowodowane działaniami przyrody są trudne do przewidzenia, a stopień radzenia sobie z nimi przez operatora, świadczy, o jakości jego usług.

Wybór operatora

Dzięki Płacę Mniej możesz znaleźć najlepszego i najtańszego dostawcę Internetu. Sprawdź ile możesz zaoszczędzić lub ile możesz zyskać (np. na szybkości łącza) szukając ofert na naszej witrynie.