Bank Pocztowy – produkty, opinie, kontakt

Bank Pocztowy S.A. powstał w Bydgoszczy w 1990 r. jako bank rozliczeniowy. Od początku swojej historii był związany z Pocztą Polską a celem jego powołania była reaktywacja bankowości Pocztowej w Polsce. W roku 1998 Bank Pocztowy zaczęto przekształcać w bank detaliczny. Rok później uruchomiono przez Bank Pocztowy i Pocztę Polską rachunek GIRO Składka dla Mikroprzedsiębiorców.

Z czasem do Banku Pocztowego wprowadzono bankowość internetową (serwis Pocztowy24). Strategia rozwoju Banku Pocztowego ściśle związana jest z Pocztą Polską, dzięki której jego placówki dostępne są w całej Polsce. Pozwala to rozwijać ofertę kierowaną do osób zainteresowanych tradycyjną bankowością, nie pomijając klientów korzystających z bankowości internetowej. Efektem tej strategii są produkty bankowe przeznaczone dla klientów indywidualnych, ale i dla małych firm oraz instytucji.

Bank Pocztowy szczyci się licznymi nagrodami i wyróżnieniami między innymi w konkursie Portfel „Wprost 2015” za najlepszy kredyt gotówkowy czy KOD Sukcesu za prostotę produktów w 2014 roku.

Od września 2017 na rynek weszła internetowa marka Banku Pocztowego – EnveloBank.

Dane kontaktowe Banku Pocztowego

Infolinia dla krajowych numerów stacjonarnych: 801 100 500
Centrala:
Bank Pocztowy S.A.
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

Opinie o Banku Pocztowym i jego produktach: