Bank Millennium – produkty, opinie, kontakt

Bank rozpoczął działalność pod nazwą Bank Inicjatyw Gospodarczych BIG SA w 1989 roku. Rok później miała miejsce pierwsza emisja jego akcji, stał się tym samym instytucją prywatną. Początki działalności to okres współpracy z klientami korporacyjnymi oraz rozpoczęcie działalności leasingowej. Debiut na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych to rok 1992. To także czas przejęcia Łódzkiego Banku Rozwoju SA.

Kolejnym było połączenie z Bankiem Gdańskim SA w roku 1997, dzięki czemu powstała uniwersalna instytucja finansowa pod nazwą BIG Bank Gdański SA. W 1998 roku została rozpoczęta współpraca pomiędzy portugalskim Banco Comercial Portugues (BCP), która zaowocowała uruchomieniem sieci obsługi klientów indywidualnych Millennium. Od roku 2003 Bank działa pod obecną nazwą. Z biegiem lat jego działalność obejmuje coraz bardziej rozbudowany system obsługi klientów.

W skład grupy Millennium wchodzą: Millennium Leasing, Millennium Dom Maklerski, Millennium Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Świadczą one usługi między innymi z zakresu działalności brokerskiej, inwestycyjnej oraz leasingowej.

Bank Millennium doczekał się wielu wyróżnień i nagród za działalność na różnorodnych obszarów rynków finansowych. Można wśród nich wymienić między innymi odznaczenie Wybór Konsumenta 2016 za najwyższy poziom usług bankowych, Brand Finance 500 w rankingu The Banker, I miejsce w 3 kategoriach rankingu Przyjazny Bank Newsweeka 2015.

Dane kontaktowe o Banku Millennium

Infolinia dla klientów (telefony stacjonarne i komórkowe): 801 331 331
Infolinia (telefony komórkowe oraz z zagranicy): +48 22 598 40 40

Centrala
Bank Millennium SA
ul. Stanisława Żaryna 2A
02-593 Warszawa

Opinie o Banku Millennium i jego produktach